Welkom bij SV Athamas

SV Athamas is sinds 25 november 2020 dé studievereniging voor pedagogiek en social work studenten binnen de NHL Stenden te Leeuwarden. Athamas is binnen de Griekse mythologie de god van de opvoeding en beschermer van het kind, maar het is voor ons vooral de verbinding tussen student, studie en het toekomstige werkveld. Hiernaast staan wij ook voor gezelligheid onder de studenten en organiseren wij borrels, lezingen, workshops, de introweek en andere activiteiten. Binnen de vereniging vind jij als student veelal gezelligheid maar kom je ook in contact met professionals die met hun kennis en ervaring jou helpen het meeste uit je studententijd te halen.

Missie

S.V. Athamas is de studievereniging voor studenten Pedagogiek en Social Work van NHL Stenden Hogeschool. De studievereniging is opgericht om meer verbintenis te creëren tussen de opleidingen. Om deze verbintenis te onderhouden organiseren wij activiteiten en zorgen wij voor verbreding van kennis binnen de vakgebieden. Dit zijn de speerpunten van S.V. Athamas.

Visie

Binnen S.V. Athamas komen studenten van de aangesloten studies bij elkaar samen. Ook komen de studenten in contact met professionals gerelateerd aan de studies, die met hun kennis en ervaringen de studenten helpen het meeste uit hun studententijd te halen.

Commissies

Wordt actief lid van SV Athamas! Binnen de vereniging hebben wij verschillende commissies die onder andere borrels, feestjes, lezingen, workshops en andere activiteiten organiseren. Is dit wat voor jou? Stuur een mail naar info@svathamas.nl of spreek een bestuurslid aan en wie weet zien wij jou bij onze vergadering.